6 Juni.

Vart har den där camila tagit vägen igentligen!? Jag tror att hon inte hade kunnat blogga under helgen men att hon nu är tillbaka och ska vara mer upptaterad än någonsin! men snälla döda mej inte om jag missar en dag.. kan hända :O I alla fall hej alla fina, hur har ni det i denna underbara juni månad? själv så har jag det bättre en bäst! seriöst denna helg hade inte kunnat bli underbarare. Har tillbringat mina dagar i campingen i hela  27 GRADER! Och självklart så har man fått lite färg på sig hihi supernöjd. sen så har man badat massor i sjön och tillbringat med familj o så. Men aja nu så har man kommit hem från min lilla sunplace och kommit till de verkliga.. OCH VET NI!????? Jag har gått upp hela 2 kilo under helgen!!!  får typ ångest! fast ja inte underligt, har ju bara käkat massa grill skit där. Men det är inte bra. Så nu måste jag ta igen det. imorgon så blir det strömmen DIREKT efter skolan! minst 2 varv ! fast det roliga är att jag har mina nyköpta shorts som var alldeles för taighta för typ 3 veckor sen (nya?) och nu är dom skit stora typ att när jag springer så åker dom ner... hände faktiskt på straaa... okej ni fattar , ska inte snacka massa skit nu. skulle kunna skriva en hel bok ! hähä är ''skrivlös'' .. vad man nu än kan kalla det.. Uack läser igenom mina inlägg ibland och märker att jag är urusel i min svenska ! men aja ... just nu är jag nyduschad och ska föna håret sen så ska jag gå egenom noN lite .. prov på onsdag och har inte tränat ett skit ! lyckat.. och sen ska jag väl typ redan lägga mig. om jag inte har vänt på dygnet... har gått o lagt mig vid 3 dom senaste dagarna... oj detta inlägg blev lite överdrivet långt.. ENJOY IT! byz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0