29 Juni.

Oh herre vad trött jag är! vill bara stänga av allting och sen slänga mig i sängen. fast man får ju inte glömma bloggen, right? Men som sagt så var jag i c-badet idag och det var verkligen dö varmt ! seriöst mer än 30 grader skulle man kunna tro. Steekandes varmt!! men inget och klaga över fan !! :D Var där med kimberly o erika. från typ 12 till 8 ! och nästan hela den tiden så har man legat ute o solat... men man har oxå badat massor , och c-badet is the shiit säger jag bara ! vad som helst kan hända där. man räddade ju nästan ett liv !? typ en tjej på drygt 6 år ? som typ skulle hämta en flaska i de djupa. sen så hade hon vart där ett ganska långt tag, medans då hon inte kunde simma altså och hon bara försökte hålla huvudet uppe och försökte andas. men hon lyckades inge bra och typ va dö nära på att drunkna, sen så förståg vi att hon inte kunde simma och så , så vi typ '' simsprang'' till henne och bärde upp henne! stackars tjej altså hon var helt blå och helt vättskrämd!.. Ush säger jag bara .. :o aja sen så cycklade man hemmåt, sen så skulle jag och kimberly träffas igen och va ute en stund.. Åhja , jag orkar inte bäretta vad vi gjorde, ni får se helt enkelt. Men en sak säger jag bara.. ''Sena sommar nätter med den man gillar som mest är såååå gött! :D ''
Yeeeees nu kan jag äntligen gå o lägga mig! pusshej ..grymma tjej .. ;)

Kommentarer
Postat av: frida

gumman fyfan vad jag saknar dej fett mycket!

jag längtar tills jag kommer hem för så ska vi festa!



o om jag säger 29/6-11 borde du fatta..

men ha det bra gumman för det har jag här med.. :D

men pusshej älskar dej !

2011-06-29 @ 12:56:26
URL: http://fridadehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0