tisdag + mycket mycket mer.

har glömt bort bloggen totalt! men vafan snart sommarlov ju :D idag t.e.x så har jag varit i stan... HAHAH kolla , det kom fram en gubbe  till mig och han bara

Gubben: ursäkta , får jag ställa en fråga till dig?
jag: ehum , ja?
gubbe: ifall jag skulle säga att jag älskade dig , vad skulle du sagt då?
jag: ha ha ha , vet inte.... :o
sen står han där och stirrar på mig dölänge sen kommer det en till ''brud'' och han frågade exakt samma sak! så jävla dissad man kände sig då.. haha nae då men man tänker Wieeerdooo! sen går man förbi värsta gubb/tant slagsmålet.. fötternas bank is the shit. i alla fall så cycklade man vidare till hageby och var där en stund sen vidare till navestad. tänk att jag har bott där en gång i tiden.. gamla tider.. sen så cycklade tebax till haagebyy ( hasche by ) ;) sen hem. sen river man ner hela sin klädförvarare och försökert sortera allt i rätt ordning. har typ bara kommit till halva , sålänge så tog jag den snabbaste vägen... allt under sängen ! aja kl har precis slagit 00:10 och jag ska gå o lägga mig . imorgon blir det skola ( ektorpsdagen? ) sen nästa dag så är det SOMMARLOV! WOooho :D huahuahuah godnatt.

gammal bild döh , men älskar dig ändå bejb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0