sorry for that.

oj oj oj, har inte bloggats alls under helgen, men har gjort så massa annat! man typ hinner bara inte med att sitta inne och blogga. I alla fall så har jag vart hos syrran under helgen, men kan bäretta lite smått.
lördag: hade aldrig haft en tråkigare lördag, allting var dött! men sen kom min syster , min hjälte och räddade mig ur denna situation. allt hon gjorde var ifall jag ville följa med till hc och jag bara jaaaa. sen var vi där, var inne på gina tricot och tittade lite efter någon klänning eller något till skol avslutningen, och jag det gjorde jag på direkten! köpte den + en svart topp. ( lägger inte ut det än ) blev ganska nöjd. efter det så drog vi till lindö och typ fikade i värsta åsk/blixt vädret. fast det roliga var att medans vi var i lindö så ösregnade det i norrköping , medans det bara åskade och småblixtrade i lindö men inte ens en enda droppe kom. skumt. sen så åkte vi hem och hade lite lördagsmys under ovädret. vi tittade på film '' grown ups'' helt ok . sen så forsatte jag titta på tv och sommnade mitt på ett south park avsnitt. höhö
söndag: vaknade av att lille söta och underbara nicolas satt vid mina ben. sen så forsatte dagen med att vi gick ner till dinosaurie muuset eller vad det nu heter. trodde det skulle vara större men nä , sen drog vi vidare till statsmusieet . efter alla museeum så drog vi till hc igen och tillslut så drog vi till fotbolls arenan för att kolla på några ifkåare mot eneby trorja ? sen slutade dagen med att vi drog hemmåt , sprang runt strömmen tillslut kom man hem och kollade på jersey shore. riktigt bra! sen så åkte man hem!
måndag: nu så sitter jag här, jag tror vi börjar vid 9? har ingen aning... en timma kvar altså , vet inte vad masn ska hitta på .. men nä nu måste jag på toa. bloggar mer senare... Ah juste , sen efter skolan vid 4 så drar jag ner till stan och se om jag hittar några skor + accessoarer (stav?) till klänningen :) ... aja tjarå... BtW måste bli bättre på att ta nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0