Skolavslutningen Tvåtusenelva!

jaa ni , äntligen så har de efterlängtade sommarlovet kommit! HAPPYFACE! eller halft happy... nej sahapface! eller NEJ vi gör det fifhti fifhti! SADFACE/ HAPPYFACE! .... ska inte gå in så mycket på detaljer , men kan säga att allting är helt ok. efter min lilla avslutning så drog jag och frida ner till vilbergen och käka pizza. typ vår lilla tradition at käka på någon pizzeria ! höhö ... aja sen vid ett så drog hon till sin student och sen så skulle jag själv på Ito's student! ganska najs, kul o träffa allt folk :) .... aja , tog massor me bilder från skolavslutningen.. Take A Look ;)
Ufft, finns flera ! men det får räcka! BtW: Jag är FET, jag VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0