men tja

hejsan, hann aldrig blogga igår! men det blev faktiskt så att man åkte till campingen . sov över där tills idag , och sen så har jag nyss kommit hem. hem ljuva hem. uak, camping livet är ingenting för mig! helt utråkande och seriöst det är farligt att sova där ju. man vet aldrig om man blir omringad av myror på morgonen.. vilket jag blev USH! oh sen vetni? jag såg en geting som var nästa lika stor som min tumme!? omg, världens största geting , jag lovar! men anars så har man inte gjort så mycket än att grilla , tittat på shrek .. haha och lyssnat på världens bästa mix megapol ! och hur roligt var det att ha en data där, men ingen internet? det sög. ett + i kanten var att man redigerade lite bilder och  spelade spindelharpa :D kul liv.. AJA nu är jag hemma och det är torsdag. vilket betyder röd dag .. 2 juni .. och vad meer? Carlos fyller 30 år .. shiet måste ringa och gratta han nu . aja bloggar mer senare . bye

Camila alegria.. No life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0