back home , honey !

såja, kom hem för typ en timme sen eller något. hittade absolut INGETING i stan! + att det var rea :o Urgh jag och frida ville köpa en sparbössa HAHA men det blev inte av , alltingen var dom för dyra eller för fula.. mm hah juste sen när vi skulle in o käka så fick vi typ lite panik av ett fyllo gubbe som typ gick efter oss och sa att vi var fulla ? hahah , men vad var han inte själv? och sen när jag skulle betala för min pomme o läsk ....

25kr...
Jag gräver efter mina pengar...
sen jag ger han 23 för jag tappade min ena enkrona.. 
nä,27...
sen jag bara aha ..
grääver o gräver... alla typ garvar ...
sen helt raandom sa killen ''mannen'' brevid, jag kan betala resten..
sen jag stirra på han sen , han bara '' Jag är gift, och visar upp sitt finger..! HAHAHAH o alla garvar ! :p

hihi, Eh hallå ? hatar verkligen vädret idag! vill ha sol nuuuuuu! seriöööst... :( ska ut i regnet nu med boby , sen ska jag duscha han... kommer bli Kaoz! för han gillar verkligen inte att duscha , han typ springer runt över hela huset o så måste man jaga honom o skit.. får locka han med något ;) hihi aja ses :)



- tagen igår -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0