8 juni.

ush, vaknade med världens feber! skulle igentligen inte gå till skolan men , det blev så ändå för att jag ville göra no provet... men tillslut så stannade jag i skolan .. MED FEBER! fast i alla fall så var det ganska ok. sen kom man hem och så ser man sin frida tidning i sängen. läste ett tag ur den sen så ville jag tävla om en nagelack kit ( från China Galaze ) och biobiljätter + språkresekatalog 2012! ... mmm, drömmer mej bort om sol,vita stränder,nya kompis, lära sig ett helt nytt främmande språk, partey och helt klart oförglömmiga minnen! hihi , får väl hoppas på't ... BYTER ÄMNE! sen så fick jag lusten att göra en frysir. har typ gjort flätor över hela håret , sen imorgon ska jag platta över flätorna sen släppa ut det. kommer bli ganska najs :) ... aja nu så är kl 20:50 och syrran ville att vi skulle ut oo spirnga, men det sa hon för 2 timmar sen.. ska ringa upp o se vad hon har för sig . bloggar senare, puss

right now.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0