9 juni.

blev lite seg här mot slutet , men har gjort en hel del! idag i skolan så hade vi först svenska?,no smoking grejjs, so/film,livskunskap... sen så slutade vi vid 3 ngn gång. kom hem och det spöregnade som fan! drog iväg ut med bobby direkt efter , samtidigt gick jag typ runt hela kneipen och frågade efter vart det fanns en sån där post grej. för o posta min lilla blankätt till en katalog för språkresa! och möjlighet två biobiljätter. aja sen så kom man hem , dyng blöt och jag sommnade på min soffa .. tiden gick och jag hade helt glömt bort att det var Afro dans idag ! det började vid 6 och jag vaknade kvart i ! jag bytte om, jag cycklade allt vad jag kunde... sen hann man precis till dansen! wow , fattar inte att jag lyckades! Afro dansen var helt underbart. speciellt att dom hade live musik med trummor och man svettades  rejält! helt amazing.. sen kom man hem, direkt in i duschen¨.. Asso vet ni vad jag stör mej på? mamma o pappa håller typ på att städa hela huset och har hält någon livs farligt medel på golvet! och när jag menar livsfarligt .. JA!

Vi sitter o äter kvällsmat och jag har precis käkat färdigt, jag tackade och rusade..
mamma: camila, var försiktigt så du inte ramlar!
jag: (kbry) jaaaadåååå
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
jag: aj.

så nu vågar man inte ens sätta en fot i hallen! eller? NÄ! aja nu så äre tor och imorn fre ( folkparken med alla sjuor) yeeeeey. sen helg! sen så går vi 4 dagar och sen så kommer det efterlängtade SOMMARLOVET! fan , har ingen aning om vad man kan ha på skolavslutningen :o PANIIIIIIK! tror jag ska ner till stan över helgen o se om jah hittar något gulligt. yep , nu har jag skrivit om min dag.. skriv gärna era bloggar så jag kan läsa om era ! :) pusshej

världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0