25 juni.

VAFAN ÄR DET MED SVERIGE!? KOM IGEN NU FAN CAMILA VILL HA SOL!!!
skit väder har det vart hela dan , eller ja hela veckan ! Fast märker att solen kommer fram då o då på kvällarna men hallå? dan?! .. Jag kanske har sätt 10 rengbågar under min sommarlov!? är detta normalt? NEJ , det är det fan i mig inte.. -.- aja ,under dan så åkte man en liten bilfärd till bråviken. Vad  gjorde vi där? ingen aning.. vi bara kolla läget, typ tittade på några hus. Sen så kom man hem och satte sig oh myste vid soffan med några hem videos.. från spanien oh typ något nyår , jag kanske va 6 år eller något.. riktig tjöckis var ja då! haha , men fan väcker upp gamla glada minnen...
Bilder från dagen.
Mupp bild från spanien! haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea Östergren

Goddag! vad trevlig dina poster är. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. :) Ha en bra helg ;)

2011-06-27 @ 20:35:29
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0