låt oss komma direkt till saken....

JAG VILL INTE ÅKA HEM! Stockholm är där jag vill va, jag älskar den här staden, jag älskar den här dialekten!!( det är en beroende- het! ) jag älskar folket, jag älskar alllt här! Och sen kommer man hem till gamla tråkiga norrköping och allt känns sådär trist. Men nejnej, såfort man tar ett steg ur den här stan man blir man typ lycklig? To be honest ... varför blev man ingen stockholmare!? ... Okej hela med det här är att man åker hem idag :( orka åka typ 2 timmars tåg... AJA ! igår så var man ju i grönan :D det var heeeeeelt amaazing ! man åkte typ allt! förutom frittfall som jag lovade mej själv att åka men nää jag fegade ut totalt! men min favorit var nog den nya trä Berg-och-dal-banan! Twister. Den rekomenderas starkt, för att det har mer fart i sig en dom andra bergochdalbanerna! + att man får mycket skratt i sig !! aja sen så var man där tills de stängde vid 11. sen åkte vi båt från grönan in till gamla stan, sen tog vi pendel,buss osvosv.. Vi tog massor med bilder med , jag lovar at ladda upp dom såfort som möjligt. karim måste bara ladda ner dom från sin iphon. Föresten så ska jag göra olika inlägg för varje bild grej, för att det kommer ju va ganska många bilder .. från kryssningen + grönan så ja , ni fattar :) menmen just nu så har vi precis vaknat. ovanligt att vi vakna så tidigt .. men det är nog för det fina vädret ute. senare så ska jag och nikki dra till älvsjö badet och sola/bada av oss lite. senare vid 5-6 så åker man hemmåt till .. N... jag vill inte ens nämmna det. hoppas ni har haft det bra som jag har :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0