med niki piki <3

så sorry för den sega upptaderingen! men inte kunnat bloggga för att jag har umgåst med min fina familj. Och att igår så kom Niki hit. ehumm, börja med att ja som sagt så åkte jag syrran,karim till tågstation och hämta niki. sen så hade vi gått runt lite i folkparken vidare till folkparken där vi mötte mina kusiner. där så var vi där ett bra tag tills det börja regna. senare när vi drog hemmåt så följde johanna med ochså... sen så skulle vi ha fler gäster hemma så det var fullt hus!! alla blev fulla haha ( syrran hade fyllt år ) men jag, johanna och niki hade laddat ner massor med filmen men såg bara på en.. alla vi hade sommnat typ.. ''50 first dates '' brabra.. sen nästa dag så vaknade man med världens värme, skit skönt! så vi bestämde oss att åka till skärblacka o bada av oss där o grilla och allt. sen så tillbringade vi resten av dagen där med resten av familj o kusiner.. toppen :D så nu har jag precis kommit hem med niki. carola och karim stannade i husvagnen men jag ville inte va kvar så jag och niki kom hit ist.. så nu har vi inte gjort så mycket.. vi lyssnar på justin och fottat lite.. få se om det blir någon film eller något.. aja ha det gött ni sålänge , Puss ( ÅÅÅÅÅH JUUUUSTE!!!!! KAMERAN FUNKAR NU!! IHIHIHI HAPPYFACE )

lägger ut flera bilder sensen .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0