01:18

HEJ PÅ ER! :D har varit på toppen humör hela dennna undebara dag!! iiih, ingen aning varför men känns bara glad att få vara glad! Idag så vaknade jag ganska sent ( inget ovanligt ) sedan så duschade jag o hela det där, sen så drog jag, mamma o pappa till godvän och käkade plankstek Mumse. efter det så hade man ingen lust alls att gå hem så jag och mamma drog till syrran. sedan så var jag där resten av dagen. Och jag tror att min syster aldrig har sett denna flummiga sida av mig.. tihi... brukar ju vara normal anars. Men aja... sedan så skulle carola och karim komma hit idag från stockholm oså.. jag drog till busstationen med maritza o nicolas och var där en stund OHERRE! såg en mus! haha, hann inte ens se att det var en mus, men enligt maritza så var det en mus och hon blev dörädd o inbilla sig att musen skulle komma fram o shit.... sedan tidigare under samma timme så var vi då påväg neråt mot tågstation och då sa hon att hon såg en fladdermus!? Och jag bara Whuut!? en fladdermus mitt i stan? NO WAY! men det var tydligen sant... haha iaf sen vid halvtolv tiden så kom carola o karim med en försenad buss från katrineholm oså.. sen drog vi hem till mig och käka o hade mys. så nu är alla ute i balkongen o snackar... ÅÅh juste, blev så himla avis på carola för att hon hade ''fått'' en VIT IPHONE, Den nya altså!! OMGGGG dösnygg... karim har med en iphone och båda är från stockholm... typsikt stockholmare... jaglovar vart man än vänder sig så har folk en
IPHONE! JAJA nu så är jag på samma humör igen men med ett seriösare gladare humör för att jag håller på att ladda ner Never Say Never! vill bara sätta på den o visa för alla hur bra den är o hur chockade dom kommer bli för hans talang o allt, seriöst dom ska åtminstonet tycka att han är bättre..... medans jag kommer skrika! haah nae men börjar få orgasm här... JUUUUUUUUUSTIIIIIIIIIN!♥ Ae fan nu får jag blogga klart, forsätt attt ha en bra natt.. PUSS
Ps.. jag läser inte igenom denna inlägg, så whatever om det blir raaandom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0