you got the smile that only haven can make

Hej babes, Idag så har jag vart i stan med lite folk. Och enda jag ville ha det var puder!! men fick med mig lite mer en det... Ups! Nämligen ett linne från gina, vit topp+ strumpor... Puder från H&M och En Sunshine Bronzer från Åhlens! Dagens köp.. Nöjd? ÅHJA! sedan kom man hem och så ser man sin älskade frida tidning i brevlådan. Blir alltid lika glad , Och ännu gladare när en viss Justin pryder på första sidan! Sedan har jag bara tagit det lungt  resten av kvällen. Tills jag hittade en bra sida där man kunde sminka sig som Amanda Seyfried! Och pudern gjorde en stor nytta av det speciellt den söta mascaran man med fick med i tidningen.. Hihi bjuder lite bilder...




Ett litet resultat på sminket + en slarvig frysir! Dock ser man inte inte så bra.



Min Sunshine Bronzer! Looove it!



från grunden till en bättre look! super :)




Urgh , dålig kvalitet!! men Juuuustin! <3



Haha enjoy it! Ha det bra Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0