raaaaandom inlägg! xD

O M G !
Det snurrar för mycket i mitt huvud att jag inte ens vet vad jag tänker på. I ena sekunden så tänker jag t.e.x på hur jag skulle se ut i blåa ögon medans en annan sekund man tänker på hur jag skulle se ut om 10 år ifall jag hade en egen chocklad fontän? Sjukt hur jag reagerar på det, och nej det vill nog ni inte veta! Men jag inte bara bäng i huvudet utan jag är rastlös i kroppen med. Såfort man sätter på ens favorit låt så får man som ett ryck ut av att bara börja dansa och sjunga så högt som om ingen hade hört ett pip. Och Gårdagens låt har även fastnat lite för idag! den är grymmmmmm. VEt inte riktigt hur många gånger jag har tryckit på repley knapppen! men den är awwzuume!!! Flyger fritt - medina ♥ lyssna o njut säger jag bara! hehehe jaa men som sagt så är jag lite på fluum humöris och känner nästan att jag måste skriva av mig... Men kanske inte här på bloggen för att man vet aldrig vad som kan komma upp ... Cause my world is a little bit wierdo right now! Womans and Igentlemenst (!?) Have a good night , se ya soon! maybe to soon... Ok im done . . . . Kisses



pic:
tagen någon gång vid 2:an!? känsla: Om kanske 10 år till så ser vi ut sådär! beskrivning: Baren at my place ;)

- Hahahahahahhaha, nae fyfan, det här är att bjuda stort!-

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHHHAHHAHAAHHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA OOOOOOOOOOOOOMMG SÅDÄR KAN DU FAN INTE GÖRA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2011-07-19 @ 00:57:42
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0