ibland hatar jag rubriker -.-

Nae fyfan vad jag känner mig dö seg! ha inte bloggat om något skit och statsistiken har sjunkit som fan dom sista dagarna! inte bra ju :( men lusten bara försvinner, speciellt när man inte har nya bilder!  men aja Idag så har man vart i stan heeeeeela dagen. Och det var helt dött! seriöst vart är alla? alla är säkert utomlands eller något, så dött det var!! känner mig udda... men man längtar ju som fan till augusti då man kanske är i spanien medans alla är i skolan * räcker ut tungan * . Och sen så får man ju inte missa augustifestivalen + rix fm då dom bästa kommer ( mohombi, ulrik munther♥ ) Big love Big love! sen min födelsedag! 14 år ni , känner mig redan ett år äldre.. great! Och fråga mig inte vad jag önskar mig! har en hel lista! haha , menmen ... Iphone står högst upp på listan!! och jaa spanien resan..sedan hmm pengar! massor med pengar (a' Och seeeeeeeeeeeeen ... vill jag faktiskt ha ett halsband med mitt namn på! tycker det är dösnyggt med sånt..... hehe ja ni det var en del av min lilla dyra önskelista! :D Gosh! kl är 02:05 och är ganska trött, men orkar inte gå och lägga mig.. man har ju kusinerna på besök med... aja ska ggå coh sociala mig nu , godnatt pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0