Stockholm

Nä, blev inte att man stannade i stockholm :( men var bara där över dagen och det har vart hur roligt som helst! man vaknade vid 9 imorse och det ösade ner regn.. vid 10 ngn gång så kom frida som skulle hänga med (seriöst så trodde jag inte att hon skulle grejja det, jag menar både vi är ju riktigt sega på morgonarna!!) men ja :) sedan så kom vi fram dit och vädret var mulet där med men fy vad varmt det var! Igentligen så åkte vi bara till sthlm för o hämta bilen, men nejnej vi gick till stan och så med ,men det gjorde mig inget , hehe aja sen så gick vi runt lite överallt i gamla stan och '' nya stan'' Och i gallerian så fick jag se som bara man kan se i ens drömmar ... EN CHOCKLADFONTÄN! :o mmmmmm, tro mej jag hade velat tagit med mig den hem.. haha jag är galen i chocklad! Sen så vandrade vi vidare.. fanns massa med roligt folk...speciellt vid mc på toalett kön då det kom fram en tant och sa '' Jag ska bara tvätta händerna för att jag har fingrat mig!? '' och jag och frida bara whut!? .... stan var kul det :) Och med mig hem fick jag Elle singlet white 99 kr, Brianna tank silver 49 kr, Carol shirt paradise pink 99 kr. Nice price! jadu sen så har man bara gått runt lite här o där. Och nu så har man precis kommit hem och är lite trött.. Men pappa visade precis hur man kunde spela '' baby '' på gitarren! ska försöka ett tag. men bloggar mer senare , Pusshej

( Sorry , men kameran funkar ju dock inte så , inga bilder :( )

Kommentarer
Postat av: frida

JAG HAR FINGRAT MEJ HAHAHHAHAHA

asso den här kärringen va dööö trög haha, men tack för dagen loveu!

2011-07-18 @ 20:56:28
URL: http://fridadehlin.blogg.se/
Postat av: frida

haha jadå!

ja det ska det fan i mej bli..

snart iallafall inte nästa år eller i vinter haha..

men ja grönan nästa gång puss puss puss

2011-07-18 @ 23:48:45
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0