My day.

Igår: var jag i stan med frida, vi gick för det mesta runt och kolla. jag köpte en lyckopåse på glitter, altså en påse med massor av smycken i för bara 50 kr! sedan så var vi där tills typ 7? sen drog vi mot ektorp va hos mej en kostis sen så drog vi till lidl o köpte nån winebröd, mumse. sen så väntade vi där en ganska lång stund för att pappa skulle lämmna saker till mig eftersom jag skulle sova hos frida då. sen så kom man hem till henne och gjorde inte så mycket än att kolla på film tills 4 på morgonen.. '' säg att du älskar mig '' och '' a tale of two sisters '' en skräckis där, men man fatta inte ett skit. o slutet var dåligt! :o men iaf dö kul o skrämma frida sen! haha... aja sen så sommna vi och vaknade kanske vid 4 på morgonen exakt! ... senså drog man typ direkt för att frida skulle va med någon oså.. sen påvägen hem mötte jag maritza o dom i bilen och hängde med till hc.. sen har jag vart där restan av dan. kom typ hem för en stund sen oså .. med mig hem fick jag 2 t-shirt för 49 + jeans shorts från gina tricot, en tjocktröjja från hm för 179 kr, och någon grejs till håret så det blir glensande o lent .. nu ska man väl bara ta det lungt oså.. ses sålänge , Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0