Me and my guitar ♥

Oh shit, har blivit helt besatt av gitarren! trodde aldrig att man skulle skryta... men det går ju riktigt bra! har lärt mig 4 accorder på 2 dagar! Och all tack till Pappa. Han är grym!! Han gillar inte justin igentligen men man blev nästa lite chockad utav hur man satt brevid och lyssnade av hur han spelade på gitarren och sjöng Baby. Finaste synen ever!! Och nu ni ska jag fan i mig kunna spela den här låten! Och såfort man kan de riktigt bra så kanske man spelar in det och lägger ut det på bloggen, why not? Oh vetni? ..... jag har skrivit 2 låtar idag!! '' Take a deep breath and fly '' och '' Stay '' Men måste dock träna på Melodierna! är så usel på o komma på det.. Aja just nu ska jag bara njuta lite av livet och äta vattenmelon! * sluuuuuuuurp* PussPuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0