hem ljuva hem... eller!?

si så där, åkandet var okej , men sen så kom man hem och pappa var i tågstationen och väntade på mig . Och vädret var soligt! Phjuu och jag som trodde att det skulle regna eller något :o Men fy fan vad jag redan saknar stockholm !! sen när jag kom hem så väntade ett vykort från alanya ... frida ! hihi som kommer imorn ! wuuhuu :D sen så hade redan allt hunnit bli som vanligt.. Camila går in på sitt rum , sätter på datorn , går in på spotify och höjer till 100 sen så dampar jag loss , och sedan tar man systemkameran och tar massa raandom bilder ! en helt vanlig kväll för mig. just nu så mumsar jag i mig en ost/skink paj. slut.
-jag är inte alltid såhär nejnej ! :)-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0