God Morgon Stockholm!? :D

skulle igentligen ha åkt hem igår, det blev inte så , för ja som var envis ville inte det! hehe. jag kan berätta om mina dagar men har tyvär inga bilder :( laddar upp dom när ja kommer hem.. FREDAG: åkte som sagt 3 tmmars buss till stockholm. vi stannade vid nyköpingsbron? och där köpte man såklart godis . har fortfarane lite kvar av det. Sen så kom man dit , Och man kände verkligen GAAAAAAAAAH STOCKHOLM!!! :D allting så stort! sen kom man fram till säjälva hamnen och precis rakt över så fanns grönan. Ni skulle ha sett mitt face. blir galen. sen väntade vi där en ganska lång stund för att carola , karim och nikki skulle komma. När dom kom så drog vi in mot båten. vi gick till våra hyttar och jag delade med nikki . det var ganska najs. dagen gick och man bara kollade läget på allting. senare mot ''natten'' ;) så var det värsta partyt. vi var ute på däck och dansade . skit kul! :D ( bilder kommer ) sen vet jag inte b,när vi gick o la oss ... men man blev lite flum dagen innan. LÖRDAG: vaknade vid 9 någon gång och direkt så drog vi ner emot frukosten. efter det så gic vi runt lite i affärena '' taxfree'' Och jag köpte ett par vita converse, ett par solglasögon och lite choklad. så najs! sen så körde man lite på dom där pengmaskinerna och man får typ damp om man inte fick ner dom där pengarna på piratspelet! hehe me aja. sen någon gång vid 4a tiden så var kryssingen framme i stockholm.. kändes lite tråk men tanken med att vara i stockholm känndes underbart! sen klev vi av och åkte värsta tåg/pendel/tunnelbana/buss resa!? tog fasen en timma att komma fram till ''Hagsätra'' där carola och karim bor. sen kom man tid och tog det lite lungt men senare på kvällen så grillade vi fisk .. eller ja jag hatar fisk så jag och nikki fick kött. Och shit fisken!  allting var på ögonen,skinnet,SJÄRTEN! uuuuush , hur kan man? ( bild kommer ) och den var enorm! aja sen så grillade vi . pappa kom förbi en stund men sen så skulle han till globen med resten av dom andra och titta på ''Americo'' typ en av chiles största artister. aja jag vet iaf ite vem han är :o. sen den andra natten i stockholm var lite tight. jag , carola, nikki sov i en luftmadrass , karim på soffan,maritza,carlos och lille nicolas sov på sängen, Men tänk er på samma rum! så det var ... varmt. SÖNDAG: jag vaknade av karims snarkandes så jag drog upp . alla dom andra sov tills typ 10. sen så käkade vi frukost ute med alla dom andra. sen......... senare vid 4 så drog vi ner mot centrala stockholm och skulle lämmna av alla. sen så vart jag kvar här i stockholm. sen kom man hem och vi hade planerat en värsta fotmassage, ansiktsmask och hela den där skiten, men det blev aldrig av! så vi ladda ner 2 filmer '' Prowl'' och '' The Other Guy'' och jag sommnade på den silsta filmen för jag hade redan sommnatt i början a filmen så jag orkade inte titta in mig i den. MÅNDAG: nu har man precis vaknat. Jag oh nikki .. men sen så var carola och karim borta. dom jobbar tills 5 ! så vad ska vi göra i denna crazy town sålänge? ingen aning ... men aja bloggar kansek mer sen. men nu ska nikki få datan... Besök gärna hennes blogg : www.sweet-niki.blogspot.com :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0