Exakt en månad kvar! =)

Tills jag blir 14 altså, känns helt ok! hihi man längtar ju nästan.. osen när man kanske är 50 år så längtar man inte ett dugg.. så nu ska man bara passa på o leva sitt tonåre liv! Idag så har jag inte gjort någonting alls, har fortfarande ont i huvudet o i halsen. inte bra.. måste ju vara frisk den här månaden!! hmm.. Nästa vecka någon gång eller den här? så kommer syrran med karim och niki hit till norrkan, O vi ska åka till campingen o fira carola och kusin som fyllde år samma dag, men typ inte firat av det riktigt, men i campingen ska det bli en liten mysig dag släkt o allt.. och man får ju med hoppas på ett bra väder så att man kan bada i sjön med, har inte badat så mycket iår. men aja.. sen senare i denna underbara månad... My planes... 11 Augusti: Åka till stockholm med syrran och se på DON OMAR i Globen!!! Oh är så grymt taggad, jag menar vem har inte hört DANZA KUDORO!? den är så bäst bäst! tro eller ej men kommer komma hem med en hes hals! haha.. 17-20 Augusti: Då är det ju Norrköpings fest Jaow! Augustifesten!! nått man bara inte får missa! ( galna sommarnätter med bara tivoli, fyvärkerier, marknad, o massa gott folk )  kommer bli kul kul, Sen den 18 Augusti: så kommer ju RixFm till Norrköping! wuuhuu, Och iår ska jag banne i mig stå längst fram!! ska fan gå upp vid 7 eller nått sen dra dit redan vid .... ja iaf.. haha men det är ett måste! Åh jag blev lite småsur för att jag trodde att Mohombi skulle komma, men nejnej... Men får nöjja mig med ULRIK MUNTHER ♥ 22 Augusti: Skolan börjar... vet inte om man ska va glad eller ej, men man har väl saknat det... lite... kul o träffa alla i alla fall! Och så börjar man ju 8an! den här skolåret ska jag bara satsa på skolan! man får ju betyg med... 28 Augusti: Då blir man hela 14 år! yaaaaay :D ( ge mig spanien resaaaaan!! ) hm, ja o såklart mycket mer kommer att hända hoppas jag... Aja nu ska jag nattfixa mig.. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0