22:58

Åh hej hallå! :D kom nydligen hem från någon konstig vandring med syskonen alegria! skönt det var, riktig sommarnatt. Ursäkta för en dålig upptadering men frida kom ju och det blev att hon sov över här! vi har inte gjort så mycket än att titta på film. en av dom var karate kid! dööbra ! men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska väl ladda ner någon bra film.. hörde att ''jakten på lyckan'' var sevärd! så det blir nog den, hörde med att man släppte många tårar  till den.. Och jag är ju verkligen känslig för sånt så jag kommer nog börja lipa som en bebis! haha , aja hoppas ni har det en bra natt! själv så tänker man dygna... försöka iaf! hehe pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0