13:de juli 2011 onsdag.. värsta otursdagen någonsin!!

Okej , vill först och främst säga grattis till min lilla ängel Nicolas Antonio som fyller 8 månader idag! moster älskar dig så så mycket... Okej tillbaks till ↑... I morse eller ja vid eftermiddag så hade vi någon familje mat grejs , alla var här och så. Carlos hade med sig en sån där Chilli Och varnade att det var skit starkt och att bara man nudda de lite me tungan över så fastnade smaken direkt. Men jag CAMILA är ju sådär lite efter. han gav mig en ganska stor bit och jag nästan attackerade den och ut upp den direkt!!! OHFYFAN VAR STARKT DET VAR!!! det verkligen kom ut sån där moln ut ifrån öronen och sprutade som eld ut i från munnen så starkt det var! men jag kuuutade till kranen och tog en vanlig vatten flaska och fyllde på den , men sen när jag drack....så var det diskmedel i!!!! sen jag spottade ut allting och typ bara vräkte mig direkt från kranen.. men sen precis när det hade gått bort så säger dom att man ska dricka mjölk när man får i sig nått starkt! Och jaaa det kunde man väl ha sagt lite tidigare eller? :s fast det där var bara början.. senare så kom erika över hit och så sen så var vi en stund sen så skulle vi möta frida vid lidl oså ... sen när vi va vid skolan så gav hon oss ett varsitt armband från turkiet och jaa , den var verkligen dö snygg!! men sen ja började frysa och fick låna frida tjocktröja och medans hade jag lagt undan armbandet, sen när tröjan var på så var armbandet borta!? Och det hade ramlat ner i ett hål typ .. Och den kunde man inte få tag i sen ... bra där .. men som tur så fick man en ny, love it ! ... Okej sen så forsatte vi till vilbergen och så frida skulle in och göra nummer 1 . jag och erika stannade utanför och jag testade hennes nya cykel , Och den är hur farlig som helst! :O jag cycklade i en halv hög fart och bromsade med fram bromsen .... sen jag hoppade upp och var nära på att ramla fram med cykel skiten... fan , den är ju dö farlig seriöst!! .... aja sen så vandrade vi lite i vilbergen och jag ville dra till ica och ville få i mig något.. men sen när man väl är där så var mina pengar borta!! helt borta .. jag hade tydligen tappat dom .. Man tänker faaan vilken otur jag har idag, men vad händer här näst? att man ramlar?! och svaret var ja.... Fast det hände inget på mig utan frida.. Jag föklarade för henne det där med cykeln och sa typ till henne att hon skulle testa .. trodde aldrig att hon skulle göra det  för att hon sa det själv, men sen så gjorde hon det!! hon cyklade i värsta höga farten sen så bromasade hon till med fram bromsen och vet ni vad hon lyckades med!? en VOLT... nae fan synd om henne! ... mm och nu kom man precis hem och hoppas på att alting har lugnat ner sig nu.. jag menar vad skulle kunna hända? '' ramla baklänges på en stol? '' nä ska inte ens tänka tanken.. men ja ni min dag har vart lite konstig sådär men jag överlevde! haha men ett tips ! ÄT ALDRIG CHILLI DIREK! du kommer ångra dig... speciellt inte att du dricker diskmedel efter! haha sjukt.. men aja känner att detta inlägg blev överdrivet långt men aja det skadar väl inte.. imorgon blir det nog att vara med erika , frida och robin tror jag :) sen vet jag inte vad man ska göra mej aa pusshej sålänge

Kommentarer
Postat av: Erika karlsson

aso min cykel är inte farlig.. det är bara ni som inte kan cykla. för jag har klart mig med den cykeln men aja hahah en super bra dag med er.. älskar er (L)<3

2011-07-15 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0