00:00

hej på er, har inte gjort något speciellt idag.. bara vart här i lägenheten med nikki. Men imorrn blir det stan. wuuhuu! Och man ska ta sig själv dit! ni fattar inte hur komplicerat det är typ... kanske tar typ 40 min att byta från buss till pendel till tåg osvosv... kommer bli vilset... men aja klarar mig , i think.. hehe men iaf så e det ganska sent nu , dom andra har redan gått och lagt sig. Det enda man hör är ett snarkandes från... karim! haha jöbbigt! men ska försöka sova nu. Ey föresten på onsdag eller torsdag så blir det kanske grönan! ooofaan :D sen så åker man hem på torsdag.. Noooooo! i don't wanna go home ! :( men frida kommer ju hem på torsdag!! :D så det är en bra-del! har saknat min lilla bitch. men aja hörs.

Kommentarer
Postat av: frida

naaaaw, jag kommer hem 5 i 7 på torsdag, o har saknat dej med pullan!

du får ringa mej på hem tele vid halv 8 puss <3

2011-07-05 @ 13:43:07
URL: http://fridadehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0