En morgon med Bebis(L)

Jadu vart ska man börja?Jag och frida la ju oss aldrig igår vi var uppe hela natten och typ var lite vilda =)Menmen kl 1 någon gång kom pappa in och sa att dom skulle dra ner till stan och så. Sen jag gick upp och började koka körv.Dom vart lite missbildade men ätbara=D Sen har vi inte hunnit mycke mer. Kl 3 måste jag väcka frida för att gå ut me boby. Just nu så halvsover hon tror jag!

♥FRIDA PELIKANEN♥                     ♥CAMILA PÅFOGELN♥ 




Bloggar mera senare! ses/Camila

Kommentarer
Postat av: din bebis

haha, min lilla stönare (HH)

skoja, men jag ser muppad ut men jag älskar dej ! (L)

2011-01-03 @ 00:53:32
URL: http://themoonlightstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0