UppOchNer!

igår bloggade jag inte för att Jag , frida kimberly var vakna hela natten! först så skulle vi titta på film ''Big girl dont cry'' men de blev inte så för att jag inte fick igång dvdN , men iallafall så fixade vi varandras hår istället med en krus tång eller vad det nu heter ? och sen efter ett tag så spelade vi wii super mario bros =).Senare när allas hår vart färdiga kanske kl 5 på natten så gick vi till sängen ..... hihi sen hände det inte mycket mera (a' jag och frida var vakna sen och tittade på olika bilder som lurade hjärnan (y' me kimberly sov för att hon skulle på kryssningen senare på dagen . Sen igår så sov jag och frida hela dagen och vaknade kl 7 på kvällen =D så den här dagen vart lite  upponer ! juste vi gick ut med och hoppade i snön med T-shirt o så . as kallt .


GÅRDAGENS BILDER ! =)






Älskarer älsklingar!♥







Experten men nejnej !







Japp de va de det ! =) Love'u All ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0