My day =)

Vaknade vid 7 . Gick till skolan o trodde att erika skulle sitta där men det gjorde hon inte . Jag var typ först av alla men aja . senare hade vi FRANSKA Ush ! hatar Irene ibland . Bara för att jag hade glömt mina franska grejjor hemma så var jag tvungen att gå hem och hämta de Fräckt ! jag vet . Juste sen så började en ny tjej i klassen =) AMANDA jag vet inte vad ... men snäll, söt o rolig tjej ! Efter det så var det engelska . Lite långtråkigt . Men fick höra att man var godkännt i det ! =D Senare var det idrott . Nu så sitter jag här och käkar röda rädisor super gott . Yepp my day is end . Älskar alla människor som man har vart med idag puss ♥

Bild från Sommaren 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0