Den tiondejanuaritvåtusenelva ! =)

Åhnej idag vaknade jag kl typ åtta så det vart lite stressigt. MenMen erika kom till mig sen så gick vi tillsammans till  skolan . Första dagen i skolan var väl okej, man saknade mest dom mest saknade. Aja sen när vi skulle sluta vid 2 så visste jag inte om de var spanska idag? så jag gick hem ist(y' så nu är kl halv sju och har inte gjort då mycket.
har legat här och snackat med en underbar tjej lidia =) som man kanske träffar i sommar. hoppas det bebis♥
Juste nyss kom dom och lämnade boby ( min hund) jag vet ej men jag tror att min lilla älskling kommer bli pappa hehe! så sött , han har inte sin hund oskuld kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0