dag 6 - mina syskon.

Okej , vi kan börja med att jag har 3 underbara syskon. Dom är guldvärda för mej . Man kan inte beskriva dom med ord. Dom har alltid funnits vid min sida när jag behöver dom som mest. Vi kan börja med min äldsta syster.

MARITZA PAOLA ALEGRIA SORE !
du är den äldsta av oss alla , snart kommer du in i tant åldern 30 år! men än så länge så lever du livet. Hon jobbar i flygplatsen i linköping. Hon har en underbar Pojkvän/Sambo, som heter carlos Och har precis fött sitt första barn Nicolas Antonio som är ungefär 3 månader . Maritza sägs var den som jag liknade mest när hon var yngre , men det finns i vissa ställen där jag inser att vi alltid har vart lika . Det kan finnas vissa stunder där vi inte kommer överens som riktiga syskon gör, men vi älskar varandra ändå . Jag har alltid blivit kallad av henne ett speciellt namn som jag än idag älskar att bli kallad för ! o det är : Chuchurri mumurri mi amoooooor ! Tack för att du finns ! jag älskar dig :*





Gonzalo Ulises Alegria Sore !
Bror! Det fanns en svår tid då allting var så komplicerat Mellan oss eller som sagt för oss i hela familjen . När han var yngre så fick han en sjukdom o de gjorde honom dåligt . Men tiden går och allting har fallit på sin plats . Idag är du en frisk , glad, snäll och världens bästa brorsa. Det finns inga ord för dig Gonza du är helt enkelt min älskade bror som jag älskar av hela mitt hjärta! PussPuss jag älskar dig!






Carola Susana Alegria Sore
Carola , Carola , Carola ... Du är kanske bara 24 år men lever livet som en fest ! ena dagen så kan hon vara i göteborg eller i stockholm eller kanske så lyckats hon få världens bästa jobb i Mallorca !? hur lyckats du igentligen? Aja just nu har jag för mig att hon är i gbg. Hon har en pojkvän : KARIM MAZA ! han e en cool pojk och är en rappare . låtar finns på youtube och spotify : DESERT ROSE ! =) Juste carola var de ja , men hon är som en liten fluga som man bara måste älska. Hon är ganska smal , är brunast av oss alla och har en bra humor . Fast det kan finnas stunder där hon är en riktig tjurpuppa ! Men jag älskar henne ändå haha ! Aja Längtar varje gång tills jag får träffa henne igen =) Puss o Kram jag älskar dig syster yster <3






HHAHA HÄR KOMMER DET EN GAMMAL FAMILJE POTRÄTT ! ;)




Te amo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0