Dag 4 - Min bästavän.

Min bästa vän ? men jo det är ju såklart frida. Hon är helt underbar person. En som alltid finns där för en! förutom när hon är lat. Men jag älskar henne ändå, det finns inga ord för dig . Utan dig vid min sida så skulle jag inte må såhär bra som jag gör nu. Jag kommer fortfarande ihåg den dagen vi träffades första gången och jag insåg att hon måste jag bli vän med . Vi träffades i ektorp du var ny inflyttad från rejmyre. Vi skulle precis börja 2:an då! men en dag så var du med natasa . Sen så frågade hon ifall jag ville komma ut till er men du var inte där . Du va ute vi gungorna . Sen så gick natasa hem och åt (tror jag ?)  så lyckades vi lära känna varandra genom att jag hållde på att trassla med gungan . sen så villedu göra samma sak , jag hjälpte dej . Det jag kommer ihåg från denna stund var att hon : var blond , hade en lila päls/jeans jacka  och var as blyg . Men från den underbara stunden så har vi lyckats hålla kontakten , vi har gått igenom mycke saker tillsammans . Exempel i 6 när vi var busiga och gjorde några spratt ( la kaffe och blandade med jord ) utanför någon och sen sprang vi iväg, Jag kommer oxå ihåg när jag alltid tröstade dej när du hammnade i svåra situationer  som jag inte tänker skriva upp här !! Och ännu än idag 2011 så finns den här tjejen , den där konstiga tjejen med sitt skratt som hon jämt skrattar åt ingenting. Frida du är och kommer alltid att vara min bästa vän, vad som än händer mellan oss så älskar jag dej ändå GLÖM ALDRIG DET!


frida dehlin jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0