Dag 3 - En ny tagen bild på mig och 10 fakta punkter om mig.

•Jag hatar när folk skriver mitt namn med två LL det stör mig för att jag stavas med ett L CamiLa !för att på spanska betyder det bår ? xd
•100% stolt chilenare
•Jag har varit i Frankrike, Chile, Belgien, Peru, Spanien , Mallorca , Torrevieja , Antwerpen  och massa andra.
•Spotify är det enda som kan muntra upp mig när jag känner mig nere.
•Min bästa vän är FridaDehlin
•Jag hatar ordet JOINA och gillar säga ordet konversation och situationxd .
•Augusti är bästa månaden för det är då norrköping stad är som bäst;)
•Jag vill ha en iPhone !
•Sommar är bästa årstiden.
•Jag är en belieber ♥


♥Nytagen Bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0