Dag 1- berätta om mig själv !

Jag tänkte göra den där 30 dagars grejen, bara för att jag inte hade något bättre för mejxd.

Jag heter Camila Andrea Alegria Sore. Jag är 13 år och fyller år den 28 augusti. Jag bor med mami och papi i ektorp.Jag föddes i Chile,Tocopilla så jag är 100% chilenare men kan kallas för ''gringa'' för mitt uttal i spanskan som betyder slang pratare eller något sånt xd.Jag föddes hörselskadat och använder höraapparater! Jag går inte i någon sport just nu ,men jag skulle villja gärna börja dansa eller kanske forboll. Något jag brinner för är musiken. En dag utan de är som en dag utan sin bästa vän. Man blir irreterad! Musik är helt enkelt min drog=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0