var jag tvungen -.-

mm jo nu är det så här. jag har blivit orolig för att min tand inte har vuxit ut än. jag tappade den någon gång i december och det har gått 2 månader. jag bärettade det för pappa för typ en minut sen och nu vill han att vi ska till tandläkaren ! jag hatar tandläkaren. eller igentligen så ska dom ju bara kolla. min rädsla över tandläkaren gick faktiskt över när jag borrade en tand haha. men ändå . jag har så dålig minne . kommer inte ihåg om det ens var en mjölktand. tänk om den inte växer!! oooooh så har jag ett annat problem. någon gång i framtiden typ när jag är 15 år så '' måste '' eller inte måste måste men dom säger att det blir bäst så, att jag ska operera mig . så att mina käkar kan nudda deras tänder eller om man nu kan säga så. Usssh. vill inte ens tänka på't. -.-/Camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0