helgen :D

Fredags: Kvällen slutade med att jag vart ensam hemma och stirrade på lets dance,men senare så ville frida komma till mej så hon gjorde det och sov över hos mej. Så när frida är in tha house så börjar allting haha;D aja vi la oss ganska sent oh så!
Lördag: Vi vaknade käkade frukost och drog sedan till lidl för att köpa lite smått och gott.Senare så drog vi till mej igen och kollade lite på tv. Vi har bara degat hela dagen. Sen vid 6 så drog vi till gårn med julia och där så fanns det fler folk. Men vi va där och skulle kolla på melodiefestivalen år 2011♥ Jag mest me and my drum men hatade den där Oh my god !! ushh på den haha. Men dendär in the club med danny var lite jobbig men jaja :) Efter melodie så sjungde jag,frida,julia singstar typ resten av kvällen. Vid kvart över 11 så drog jag med hem till frida för att sova över. Vi kom hem och käkade potatobullar. Sen s¨laddade vi ner en film ''the human '' den var lite sådär. iaf slutet jag måstesäga att det var de värsta slutet på en film -.- men japp sen så la vi oss och somnade.
Söndag: Vaknade altså nyss och pappa ringde för att komma och hämta mej och de gjorde han så nu är jag hemma och svullnar i mej chips o fanta exotic mums :) aja bloggar mer senare

frida sjunger


julia sitter


köra biljard :D


Hejsvejs/camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0