(L)

har inte orkat blogga den här helgen men kan säga lite kort ..
Lördag:så drog jag till stan och mötte erika , vi skulle på bio och se nån film . Det blev mornig glory och den var sådär. vid 7 så var jag hemma och skulle vara barnvakt åt nicolas. vi hade det mysigt med massor av godis,popcorn och så skulle vi se på melodifestivalen med. jag gillade inte någon denhär gången. men babsan var ju sådär härlig hehe typiskt gayig ^^ ge mej en SPANJOOOOR :D
Söndag:idag så var jag med kimberly och vi har vart hos mig hela dagen. vi kollade på några videos som var från när jag var as liten. exempel när jag åkte skridskor för första gången eller när jag åkte till disney land. Fy vad liten man var så mullig med :$ men saknar verkligen den tiden. Hihi man fick en hel del skratt med :D. Senare så körde vi wii och så skulle jag åka till syster för att dricka tesito. föresten så fyller nicolas 3 månader idag! grattis bebis , moster älskar dig <3
Ojojoj nu måste jag dra till sängen innan pappa kommer in och ser att jag e vaken. Aja godnatt sötisar:*
Btw! alla hjärtans dag imorgon! härligt<3 /camilaalegria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0