Tandläkaretid!

hejhej , har precis kommit ut från duschen . så nu känner jag mig ren o fin. ska krypa ner i sängen och se på någon film, har ingen aning om vilken. få se.. Imorgon så är det tid hos tandläkaren ! Gaaaah , jag är inte rädd för tandläkaren. men denhär gången så är det en annan tandläkaren på en helt annan plats. typ vid stan utanför domino. det är typ en as hög grind och det står cleopatra någonting. när man tittar in på huset så ser det mer ut som ett spökhus som är fullt med ruttna växter . seriöst , sen ja var liten så har jag beundrat det där huset. o nu så får man veta att det alltid har vart ett tandläkare grej. gooosh önska mig lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0