så fuuuucccckkkiiiinggg stoooolt=D

VET NI!? nae det gör ni inte..Men här kommer det BREAKING NEW.. JAG SKA BANTA! =D hehe men seriöst jag ska det fram till sommaren för då ska jag ha gått ner några kilon! Jag ska,jag ska,jag ska! Inget mer godis eller sånt skit utan här gäller det nyttigt mat och det sägs att tallriksmodellen är bra. Urgh! låter som värsta som om jag  inte kommer att lyckats =/ men det ska jag. Idag gjorde jag till exempel 100 situps+10 armhävningar. Åhja det var hur jobbigt som helst men forsätter jag såhär varje dag så kommer det gå bra, Och vet ni efter man har gjort sitt bästa så får man en sån där känsla då man blir så fucckkiiiing stolt. Ska börja göra andra knep som ex: börja gå i gym, springa någon runda ute och så mycket mer... Aja klockan är mycket nu och man måste gå och sova för att imorgon så är det skola wwiiihuuu -.-


tummen upp för en bra gärning =)


godnatt sötisar/Camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0