rubrik är ruttet -.-

igentligen så skulle jag blogga lite tidigare men jag orkade inte så nu tar jag en snabbis här nu va. jag vaknade hos kimberly för att jag sov där. sen så var det skola. först franska och vi hade ett test och det gick ganska bra för mej den här gången. tummen upp för de (Y) sen så hade vi engelska typ i 2 och en halv timma ungefär. Sedan så var det jumpa och vi körde rugby. kuligt. Sen så drog jag hem . en person väntade på mej , o de var min lilla älskling nico<3 resten av kvällen så har jag bara spenderat med min familj och så då. Ohhh wupps så måste man lägga sej nu och sova =/ . ska plugga mer på no provet som är tills imorgon. Jag kommer klara de, jag kommer klara de. Jag ska klara de :D hihi godnatt =)


Åh juste fick en ny pinkypyjamas från moder ! ;)


Goodnight and sleep well ;*/Camilaalegria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0