nu ska ja ut =)

Det här var nog den onödigaste skoldagen hitills. vi började kl 20 över 8 och slutade efter 2 lektioner? men det var för att lärarna hade en pedagogisk eftermiddag så just därför. Men anars så har det vart lite såhär nu va. dels för att jag gjorde omprov i matte och det gick hur dåligt som helst. =/ men det deppade jag inte för hela dagen för att det var alla som gjorde omprov som med fick ett dåligt resultat hähä, Och för det andra är för att jag inte kommer på något mer dåligt. Hahah just nuså ska jag vara med mami kimberly som ska hjälpa mej över gatan(a' ses senare om jag överlever. Beso/Camilaalegria

 



Btw jag har gjort mina 100 situps+10 armhävningar redan , visst e ja duktig? ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0