Dagen.

Skoooooola idag! de var kul. Ändå om förkylningen sitter kvar så har de ändå gått bra. Gick till bussen o mötte upp erika och amanda. var sen IGEN. Senare så hade vi haft svenska,so och livskunskap.Efterskolan så gick jag ,amanda o steffie till lidl o video. Jag köpte korv o trocadero mums.
-steffie säger på vägen hem: Naaaawe vad gullig camila ska äta S!
-camila säger: Hahah jag misstolkar de med. Du vet de e ju vitt runt omkring med.(vitlök)
-steffie säger: S.......N.........O......P.......P
-camilasäger: SÄG BARA SNOPPP! hähäh humor på hög nivå :'D
aja sen nu är jag hemma och laddar mobilen, dricker min trocadero, stirrar på bobby som vill ut, skriver på bloggen och sen så ska jag träffa kimberly o erika =) kanske! Japp så de. bay/camilaalegria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0