blommigt X)

Yebbz, tandläkaren CHECK ! det var ganska flott där. min tandläkare som jag hade hette cleopatra o hon är peruan, så vi snackade på spanska på hela tandläkarebesöket... skumt ^^ det vart en hel del prat om mitt underbett men det skulle en speciellalist (stav) kolla av. Anyway så har jag typ gått lite här o där på stan. sen så var jag hos min farmor. så himla härlig fantasi hon har haha , hon tog en svensk tjocktläst bok ( Ja, hon tänkte säkert '' jag fattar inte ett skit av  boken '' för att hon inte kan svenska så bra, så hon började göra om den till en blommig prydnad.hehe. Imorgon fredag. NOOOOO. det där kändes konstigt! men en hel vecka har gått o sportlovet är slut Buuuhh. få se vad som händer . aja ska kvällsfixa mej nu puss .
Farmors mästerverk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0