Alla hjärtans dag!♥

Idag är det ^ och jag är super glad, har vart det hela dagen. jag har märkt att nästan varje gång det är måndag så är solen framme WIERD... på onsdagar med ibland fast av slutet av lektionerna. haha aja . solen var framme och det passade så himla bra med min attityd. skolan har vart helt okej. sista lektionen var spanska och vi tittade på en film. jag tror att det bara var jag som var inne i filmen eftersom dom andra såg helt uttråkade ut. men vaddå det handlade om talande hundar ^^ när jag satt där så saknade jag boby faktiskt eftersom dom pratade om människans bästa vän..... hihi förlåt ska byta ämne nu. kom hem och såg dessa saker i min säng.

det var från mamsen hihi älskar dig mamma♥♥♥♥ och det var 2 randiga cubus tröjjor och en liten gullig pyjamas. och så hade dom köpt kina mat. mina föreldrar är bara för gulliga älskar dom mest. Sedan så har jag ej gjort så mycket. snart så kommer maritza hit med nico o carlos. Btw Nicolas har tagit sin första spruta. nejnejnej hoppas det gick bra.♥ nu ska ja göra lite franska glosor tills imorgon och lite matte. Tjingeling/Camilaalegria!♥

bjuder på bild =)

oj ursäkta min position, såg det nu haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0