You were my god tonight.

Åh underbart! det bara rös till såfort jag hörde hans underbara röst. Och han är så himla mycket bättre Live! Åh, det där leéndet, den där rösten, den där känslan man fick. Allt var bara glädje. Det var kärlek rakt igenom.. Chris Medina ♥



Åh.. Tog en massa bilder! men datan segar som bara den! vågar inte göra så mycket.. jag lovar den kommer explodera snart?! och jag har verkligen ingen tålamod för det. Ush på sega datorer! i alla fall. I stan var vi en bra stund, erika kunde inte komma för att hon stannade hemma o plugga. Men istället kom salome och så mötte vi henne där . så gick vi alla runt och flummade oss... Sen Var vi på plats för chris.. eller jag var det i alla fall för att dom andra skulle köpa skor.. haha i alla fall, allting var perfekt tills tiden då jag skulle hoppa på bussen. Jag har nyss fått mitt busskort och är inte så himla bra med bussar... Uh hate it!  aja sen så skulle jag åka till ektorp och frida, salome skulle åka till vilbergen! eftersom jag starkt litade på dom att jag skulle hoppa på 119.. som skulle föra mig till ektorp.. men NEJNEJ, hamnar istället i SMEDBY! Fick nästan lite panik där... men som tur så åkte min snälla pappa och hämtade mig i hageby.. så nu sitter jag här och lyssnar på chris på spotify.. END OF THE STORY. HEHO. nej men ärligt, måste gå och lägga mig. hihi.. hoppas ni med har haft en toppen dag! :) LOVE TO ALL OF U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0