GODJUL PÅ ER :D

It's the most beautiful time of the year. Lights feel the street spreading so much cheer. I should be plying in thewinter snow ( så finns det ingen snö.. UUUFT! ) But imma be under the misteltoe ( still waiting for you Uhh ).

Everyone's gathering around the fire. Chestnuts rosting like a HOT julyyy. I should be chilling withma folks i know. But imma be under the misteltoe.

words on street's SANTA'S comin' tonight (
YEEEEEY ), Reeinder's flying trough the sky so high. I should making i list I DON'T know. But imma be under the misteltoe ( no )

Hey love the wise men follow the star. The way i followed my heart (
aawh )  And it led me to a miracle.

Hey Love Don't you buy me nothing cuz i am want to feeling one thing. One love, More LOVE thats a very mery Christmas !

Heho var bara tvungen ! Äntligen är det jul jul JUL. Även ifall stämmingen inte känns så riktigt.. menmen vad gör det ? Idag är det jul och idag ska alla vara glada! så vad har ni hittat på hittils? öppnat klapparna än? heho inte jag. Tycker det mysigare när man öppnar dom sen på kvällen då hela familjen är samlade. Och idag blir det att fira hos syrran ! ska bli jätte mysigt. verkligen ! just nu så lyssnar jag på justins julskiva. Kan aldrig få nog! och så tittar jag lite på vad man ska ha på sig till kvällen. Fast det är ju inte det viktigtaste igentligen. Bara man inte glömmer tomte mössan! heho. Men jag hör väl kanske av mig någongång. Och så kommer man ju ta en massa bilder med. SJÄLVKLART! Hehe.. Då önskar jag alla en riktigt GOD JUL. från mig till dig.. Puss!

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte ha kunnat lägga upp en massa bilder.. Min pappa har typ rensat datan så har NADA... Just sayin ! så istället får ni denna fina bild..



Bättre än inget ;) Love U !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0