chill måndag

Hej på er gullungar, det var inte igår ! nAhhh just kid... eller? hihi i alla fall så är det måndag idag. Chill måndag. Slutade klockan 12 idag. Hur skönt som helst ju. Man bara måste älska skolan när det närmar sig skolavslutningar och sånt. Korta dagar och roliga humörer! vet faktiskt inte vad som hände idag.. Var sur i morse.. För ingenting? haha knasig jag är. Men sen efter matten så blev jag på topp igen! Wierd.. Bevis på att man hatar matte kanske? OHJAAAA! okej men anars så har jag inte gjort så mycket. Senare blir det att träna träna.. WUHUU! kändes evigheter sen ju ! så det ska bli super skönt. Måst ju passa på med.. terminen börjar ta sig mot sitt slut.. Buuuuuuh ! borde finnas flera terminer i en! eller nej vad tänker jag med? då blir det ju ännu mera skola?.. smart där ! okej. Men nu ska jag inte snacka... slutar alltid med att jag snackar om en massa bullshiet? men man vill ju liksom komma på ett bra slut på ett inlägg right? skulle ju vara bajstråkigt om man bara skrev om vad man har gjort och sen... Hejdå. DET ÄR INTE RÄTT! man måste ändra lite på det. HEHU. Men aja nu ska jag kolla runt lite och sedan fixa lite inför kvällens pass! ingen aning om vad det blir.. Får boka o se helt enkelt. HIHO.. PUSS PÅ ER ! ♥



Åhh.. Yeah sure vintern är härlig men sommaren är härligast ! FLIPP FLOPPS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0