4 Advent

Oj det är redan 4:de andvent idag! vilket betyder bara en, just en vecka kvar till jul. Känns helt underbart. Och  vet ni? Här snöar det. Jätte mycket. Hoppas det forsätter ett bra tag till. I alla fall tills jul! En jul utan snö går bara inte. I alla fall, så har jag varit med min syster hela helgen. Vi var i Ikea igår och köpte hem en massa saker som behövdes till deras hus. Vi var och åt där med. Ikeas kötbullar ♥ hihi. sen så kom vi sent hem och så såg vi på lite jul filmer på tv. Myspys. Sen idag så vaknade vi vid 10. Fixade oss för det mesta för att syrran skulle på något kalas med nicolas. Men sen så åkte dom och lämmna mig. Så nu sitter jag här själv hemma och bloggar. Mamma o pappa skulle precis ut o '' handla'' eller en bättre förklaring '' handla julkappar'' precis när jag kom innanför dörren... Åh föresten.. har inte riktigt vågat vara inne på datorn eftersom jag förreigår råkade sommna med datan i sängen sen på något underligt sätt råkade den ramla ner på golvet. Så att hela själva skärmen är helt POOOOFFF. Men den funkar... HIHo och just därför har jag inte bloggat. men nu när farsan inte är här så passar man på... call me naughty. så kan bli lite seg. Hoppas ni förstår mig. Heho. aja nu ska jag sätta på lite hög jul musik och sen bara ta det lugnt. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0