Chillin With Ma Fellings.

Känner mig så satans seg. Vet inte varför. Utan det bara är så. Skulle träna idag. Men det blev inget av. Det är vinter. Så satans kallt. Det enda jag gör nu är att lyssna på den underbara rösten som får mig att rysa så himla mycket. Lyssnar på den om och om igen. Kan aldrig få nog. Vill plugga. Men har inget att plugga på. Imorgon sätts betygen. Jag är glad. Får en känsla. En bra känsla med att jag kommer lyckats bra. Det känns så satans bra. Ser verkligen fram emot Jullovet. Ett skönt och härligt jullov. Ser verkligen fram emot det nya året. Jag hoppas på ett gott år. Ett år med förändringar. Ett oväntat år. Jag hoppas på det bästa. Kanske kommer ens drömmar bli sanna? jag hoppas det. Just nu sitter jag här. Tittar emot ljuset. Lyssnar fortfarande på musiken. På rösten. Allting känns perfekt. Lagom segt. Men så perfekt på många olika sätt. Man borde ha flera sega dagar. Mindre stress. Mindre saker som måste bli gjort. Mindre av allt helt enkelt.. Livet är Gött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0