Grattis Johanna! ♥

HallÅ HallÅ ! förlåt så hiiiiiiiimla mycket för mitt bloggande! men har verkligen inte haft tid med det under helgen. ( ah visst, så som dom andra gånger jag har sagt det?! ) men ska verkligen försöka skärpa till mig. Igår så var det lördag och jag började min morgon med 2 timmars pass. Snacka om att det var skönt, Ohja! i alla fall sen så var man lite i stan, och det var så satans full! alla är ute och jul shoppar nu ju. Hihi och vi har redan julgranen uppe! heh.. senare så var det fest! min kusin johanna fyllde hela 15 år! det var skoj ( bilder kommer ) sen så sov jag över.  sen idag LÖRDAG och även 3 ADVENT så skulle johanna sjunga med sin klass i knäppingsborg. ( knäppingsborg.. HAha ) Och det var så himla fint! sen efter det så drog jag till farmor.. eller till hennes hus. Min farmor är i CHILE!!!! Åh är så himla avis på henne! sommar där ju.. ÅH. Och sen åkte vi hemmåt.. nu sitter jag här och tar det lungt. Få se vad som hittas på senare... men nu bjuder jag på bilder från gårdagen. YeeeeY





































ÄLSKAR ER!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0