Tidsfördrift.

Jag
Namn - Camila Andrea Alegría Soré
Piercingar - öronen.. men bara måste ha en i naveln! så snyggt.
Tatueringar - ingen alls.. men skulle jag villja? skulle det vara någon fin text i handleden.
Längd - 1.64 ← lång? Ohja..
Skostorlek - 39-40
Hårfärg - mörkt mörkt mörkt brun.
Är du kär i någon - Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja och nej.
Tänker du på självmord - Nej
Tycker andra att du är attraktiv - Det vet väl inte jag heller..
Dricker du - ja men gud ja, vatten anars dör man.
Använder du droger - nä
Vilket shampoo använder du - Wella
Vilken parfym använder du - white flower är den enda jag har just nu.. haha man duschar ju inte heller med parfym...
Vad är du rädd för - gubbar som förföljer en när det är mörkt.
Gillar du att tvätta - haha ne

 

Din första:
Operation: gick i tvåan. Opererade mina ögon. En var sne. HA HA.
Första piercingen: Öronen
Första priset: Pris? ehum ett jag fick på mitt åtta års kalas från bowlingen..
Första sporten du började med: basket.
Första husdjuret: hund.. vad jag minns.
Första semestern: Chile♥
Första konserten: Ingen aning... Eller jo min allra första riktiga konsert var när jag var på Don omar! anars så har man ju varit på festivaler och så.

 

Just nu:
Äter du: Åt precis en sån där vanilj munk från lidl. MUMMA
Dricker du: nada.
Ska du: skriva klart detta. 
Lyssnar du på: One less Lonley Girl - Justin Bieber
Väntar du på: bättre tider
Tittar du på: Dataskärmen.
Har på du på dig: En gul stickad tröjja och ett par svarta leggins. SiMpElT.

 

Din framtid:
Barn: klart !
Giftemål: Åh men klart
Karriär: någonting.. någonting bra !

Har du någonsin:

Kysst en främling: typ ja typ nej
Tappat bort glasögon/linser: inte mina utan pappas. Det var Kaoz.
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: inte vad jag minns. haha..
Röntgats: vad e det?
Gråtit när någon dött: har jag säkert.

Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: '' på skoj '' hihihihi 
Blivit arresterad: i dagis.


Tror du på:

Gud: ja 
Mirakel: Jag hoppas på mirakel.
Aliens: ja faktiskt.. eftersom vi människor finns så skulle det inte förvåna mig om det fanns aliens. HeHo
Magi: Vi är magi
Himlen: ja
Tomten: hela tiden...
Änglar: flera änglar

 

Senaste:
Film du hyrde: my name is khan.
Film du köpte: Uuuh evigheter sen.. allt finns ju på nätet nu ju!
Låten du lyssnade på: Never Say Never
Låten du hade på hjärnan: One more time ♥
personen du ringde: Papi
program du tittade på: en film.. Blond and blonder..
person som du tänkte på:

 

Favorit:
Mat: kött och ris med en stor fet sallad ♥ pasta funkar med
Låt: Asso sånna där frågor borde inte existera!! omöjligt för mig att svara på..
Sak att göra: lyssna på musik och vara med mina underbara vänner .
Dryck: redbull 
Bil: stora bilar

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: ett antal gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ett antal gånger
Personer från grundskolan du har kontakt med: en hel del !
Ärr du har på kroppen: 3..

 

Senaste:
Tidning du läste: Fridas Vinter special !
Personen du fick mail av: min spanska lärare..
Personen du fick brev av: uuh det var länge länge sen..
Personen du fick sms av: michan
Saken du köpte: chocklad

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: varit med min kusin.
Var det kul: ja
Hur tidigt stiger du upp: beror på.. skola tidigt, helg sent.
Gillar du att slåss: nej?
Vad ska du göra ikväll: Sooova på den otroliga sköna sängen.
Är du seriös: always !
Var har du ont: i ryggen.. NEJ jag har inte blivit gammal !
Använder du hårspray: nej. hatar hårspray.
Kan du stå på händer: mot en vägg ja.
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN ♥
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: Jorå
Är du glad nu: jaaa :D
Var du glad igår: Ohja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jao.
Stockholm är: Sveriges Huvudstad !
Kan du sjunga: kan väl alla? eller?
Mer värt än guld: Familjen <3
Spaghetti eller makaroner: skruvade makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Oj finns många länder jag vill besöka
Påsar: say what?
Ska bli skoj: att öppna mina godis luckor. har inte gjort det på 3 dagar nu. YEY mer godis till mig :D
Ska inte bli skoj: när luckorna tar slut...
Sparar till: pengar.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0